Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BELKOVÁ, Mária. Evaluation of efficiency of environmental innovations : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Molnár. Bratislava, 2014. 95 s.
    kniha

    kniha

  2. KRAJČÍOVÁ, Romana. Inovácia marketingového konceptu IT spoločnosti SLOVAKODATA, a.s : diplomová práca. Školiteľ: Peter Filo. Bratislava, 2013. 94 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. PAVLINSKÁ, Lucia. Motivácia zamestnancov ako nástroj zvyšovania efektívnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Šebej. Bratislava, 2012. 50 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha128.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha35.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce431.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Trends in brand policy. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 163-168 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.