Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. Překlad: Vilém Jungman, Jan Procházka. Brno : Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Quantitative methods in economics : multiple criteria decision making XVI. International scientific conference. Quantitative methods in economics : multiple criteria decision making XVI : proceedings of the international scientific conference : 30th may - 1st june 2012, Bratislava, Slovakia. Technical editor Marian Reiff, web editor Martin Lukáčik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 235 s. ISBN 978-80-225-3426-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.