Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. OROSZIOVÁ, Martina. Marketingové aktivity ako súčasť manažérstva kvality : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2012. 61 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. Mladá veda AIESA 2011 - participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Mladá veda AIESA 2011 - participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, 10.-11. november 2011. Zostavovateľ Janette Brixová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [140 s.]. ISBN 978-80-225-3313-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.