Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. DEDINSKÁ, Nikola. Marketingový mix poradenskej spoločnosti Accenture, s.r.o. - aspekt SWOT analýzy : diplomová práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2012. 79 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. HEYDER, Pavol. Marketingový mix v Európskej únii : diplomová práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2010. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce383 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. ČAPLÁNOVÁ, Anetta. Teoretické aspekty financovania služieb vzdelávania. In Ekonomika firiem 1999 : (zborník z medzinárodnej konferencie). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1999. ISBN 80-225-1212-5, s. 98-102.
    článok

    článok

  4. Towards new arrangements for state ownership in the Middle east and north Africa. Paris : OECD, 2012. 170 s. ISBN 978-92-64-11090-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.