Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. REHÁK, Róbert - ZEZULA, Radoslav. Geomarketingové analýzy vo vybranej lokalite SR. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-24].
    článok

    článok

  2. LABUDKOVÁ, Eva - VOLTNER, Marek. Kvalitní návod je konkurenční výhoda. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594, Květen 2010, roč. 6, č. 5, s. 26-27.
    článok

    článok

  3. BUTKOVÁ, Jana. Moderné metódy analýzy a riadenia nákladov v bankovníctve a ich využitie. In Acta aerarii publici : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela, 2010. ISSN 1336-8818, 2010, roč. 7, č. 1, s. 5-13.
    článok

    článok

  4. BALÁŽ, Vladimír. Podiel na trhovej kapitalizácií : emerging markets: investovanie do akcií. In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-8235, marec 2010, roč. 11, č. 3, s. 20-23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.