Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MALÝ, Josef - MACHEK, Ondřej. Metody oceňování ochranných označení jako základních prvků firemní identity. In Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934, 2012, č. 4, s. 1-10.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF191.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. DZUROVÁ, Mária et al. Spotrebiteľská politika II. Recenzenti: Júlia Lipianska, Juraj Kubiš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 309 s. [13,46 AH]. ISBN 978-80-225-4045-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  3. URBANOVÁ, Terézia. Účtovanie finančných vzťahov medzi zriaďovateľom a rozpočtovou organizáciou. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1337-0197, 2024, roč. 19, č. 10, s. 9-18.
    článok

    článok

  4. ČABÁKOVÁ, Gabriela. Vnútroorganizačné účtovníctvo v podniku VLM SR, š.p., o.z. Kamenica nad Cirochou : bakalárska práca. Školiteľ: Branislav Lajoš. Košice, 2010. 36 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce724.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. CERNY, Philip G. The Politics of Grandeur. New York : Cambridge University Press, 2008. 319 s. ISBN 978-0-521-08259-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.