Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MOGAJI, Emmanuel. Brand Management : An Introduction through Storytelling. Cham : Palgrave Macmillan/Springer Nature AG, 2021. 266 s. ISBN 978-3-030-66118-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ONDRUŠKA, Tomáš. Dopyt po poistnej ochrane: východiská a perspektívy : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania: financie, bankovníctvo a investovanie. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 59 s. ISBN 978-80-225-5012-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. TUPÁ, Magdaléna. Faktory migrácie pracovnej sily do zahraničia. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2013. ISSN 1336-3727, 2013, roč. 11, č. 1, s. 108-122.
    článok

    článok

  4. DANESHJO, Naqibullah - MALEGA, Peter. Product and Process Innovation in Enterprises. Reviewers: Vojtech Dirner, Katarína Repková Štofková, Andreas Kohla. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2022. 211 s. [11 AH]. KEGA 032EU-4/2020, KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 002TUKE-4/2020. ISBN 978-3-96595-024-5.
  5. KORENÁ HILLAYOVÁ, Michaela - GIERTLIOVÁ, Blanka - HOLÉCY, Ján. The Possibilities of Forest Land Valuation for Accounting Purposes. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 234-243.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.