Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. DANIŠOVÁ, Lucia. Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2013. 52 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce688.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. Contemporary Issues of Sustainable Development : Monograph. Reviewers: Aleksander Ostenda, Tetiana Baban, Nadiya Dubrovina. 1th Edition. Opole : Publishing House WSZiA, 2019. online 452 s. ISBN 978-83-946765-7-5.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF7 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. OLEXOVÁ, Cecília. Inovácia predmetu Manažment času v študijnom odbore Ekonomika a manažment podniku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IV. (2013) : zborník príspevkov zo IV. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 3. 2013, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3612-7, s. 140 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. BELBIN, R. Meredith. The Coming Shape of Organization. 1. ed. Oxford : Butterworth-Heinemann, 1996. 128 s. ISBN 0-7506-2356-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.