Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. Zostavil Ferdinand Daňo ; recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 123 s. VEGA 1/0333/11. ISBN 978-80-225-3735-3. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ŠIKULA, Milan. Odišiel významný priekopník ekonomickej vedy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2014. ISSN 1336-1732, 2014, roč. 7, č. 3, s. 176-178.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.