Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Rozhodovanie obchodníkov medzi privátnou značkou a značkou výrobcu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. 180-186 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. BROKEŠOVÁ, Zuzana. Vplyv finančnej gramotnosti na finančné rozhodnutia jednotlivcov v oblasti riadenie osobných rizík : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania: financie, bankovníctvo a investovanie. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 61 s. ISBN 978-80-225-4934-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.