Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2018 ,no. 9 (December 2018). Journal of business economics. Wiesbaden : Gabler, 2018. ISSN 0044-2372 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. ŠIMOROVÁ, Lenka. Marketingové trendy v postkrízovom období. In Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století : V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2011. ISBN 978-80-7314-237-6, s. 375-378. VEGA 1/ 0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF323.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  3. FRÝBERT, Jiří - PAŘÍZKOVÁ, Alena. Pracujeme s Romy? Průzkum etnicity a národnosti klientů a klientek terénního programu. In Sociální práce. - Brno ; Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Fakulta sociálních studií Ostravské univerzity v Ostravě, 2014. ISSN 1213-6204, 2014, roč. 14, č. 2, s. 87-104.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené974.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.