Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Marketingové nástroje vybranej spoločnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5132-8, s. 51-66. ITMS 3131011T564.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. Naukovyj visnyk Užgorodsʹkogo nacionalʹnogo universytetu : Serija: Mižnarodni vidnosini. Uzhhorod : Uzhhorod National University. 6x ročne. ISSN 2413-9971. Dostupné na : http://www.visnyk-intrelations.uzhnu.uz.ua/
    časopis

    časopis

  3. PALÚŠ, Igor. Vzťah demokracie a odbornosti v obecnej samospráve Slovenskej republiky. In Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských a humanitných věd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2014. ISSN 1214-4967, 2014, roč. 11, č. 2, s. 28-41.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.