Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KITA, Jaroslav et al. Accessibility of largespace food stores - supermarkets and hypermarkets - in the Bratislava retail network in the concept of strategy Europe 2020. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 4-9 CD-ROM. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  2. ĎAĎO, Jaroslav - MALÁ, Denisa. Pohľad zamestnávateľov na uplatnenie absolventov Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2005. ISSN 1335-5864, 2005, vol. 16, č. 3, s. 28-32.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.