Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová ; recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 176 s. [8,8 AH]. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-225-4001-8. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. SÁNCHEZ PRESA, Mónica. [Tlmočník ako rečník]. In Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. - Bratislava : EKONÓM, 2016. ISSN 1338-6743, 2016, roč. 5, č. 10, s. 192-193. Recenzia na: Tlmočník ako rečník. - Bratislava : UK, 2015. - ISBN 978-90-223-4030-4.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.