Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky v športe. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 33-39 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 49-59 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingové stratégie orientované na segment seniorov. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 40-48 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. BIKÁROVÁ, Eva. New trends in university - alumni relations. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 16-24 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  5. BIKÁROVÁ, Eva. Perspektívy celoživotného vzdelávania v stratégiách vysokých škôl. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 6-15 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Pri energiách je najdôležitejšie EKO. Výskumná štúdia dôvodov šetrenia energiami u generácií X,Y a seniorov. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 25-32 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. PLEVOVÁ, Katarína. Využitie senzorického marketingu v podpore predaja. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 60-65 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. KUBRIČANOVÁ, Elena - KALUSOVÁ, Lenka. Vývoj fúzií a akvizícií na Slovensku. In MEKON 2015. International scientific conference. MEKON 2015 : the CD of participants’ reviewed papers from 17th international conference : february 4-5, 2015, Ostrava, [Czech Republic]. - Ostrava : Faculty of Economics VŠB - Technical university of Ostrava, 2015. ISBN 978-80-248-3684-3, s. 251-260 CD-ROM. VEGA 1/1071/12, VEGA 1/0004/13. 1/1071/12, VEGA, Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.