Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603, 2015, č. 1, s. 3-12 online. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF444.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.