Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0204404
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073419.4
    100
      
    $a 20150625d2001łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu $f Eva Hanuláková, Adriana Pročková
    463
    -1
    $1 010 $a 80-225-1497-7 $1 200 1 $a Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001 $v S. 21-29 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta $d 2001
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029424 $a Pročková $b Adriana $9 50 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150625 $g AACR2
  2. SYS0033702
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20100224163349.9
    100
      
    $a 20100224asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Punch $b Keith F.
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100224

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.