Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2015 ,č. 3. Logos Polytechnikos [elektronický zdroj]. Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2015. ISSN 1804-3682.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.6 MBverejne dostupné
    časopis

    časopis

  2. PAVLIKOVÁ, Marta. Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 61-75 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF325.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.