Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. JOPEKOVÁ, Andrea. Analýza zadlženosti podnikateľov účtujúcich v sústave podvojného účtovníctva na príklade vybraných účtovných jednotiek : diplomová práca. Školiteľ: Anna Šlosárová. Bratislava, 2020. 69 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. BURGDORFF PORSBORG JENSEN, Karina - VALBAK-ANDERSEN, Camilla - FUNCK KRISTENSEN, Lars. Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 2-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené98.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. PÁLEŠ, Michal. Grafická podpora jazyka R pri štatistických analýzach. In Slovenská štatistika a demografia : vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2016. ISSN 1210-1095, 2016, roč. 26, č. 1, s. 82-91.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené974 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. HAMERŠMIDOVÁ, Lenka. Interkultúrnosť ako faktor personálneho manažmentu v procese podpory rozvoja kooperácie malých a stredných podnikov v EÚ. In Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5, s. 85-95.
    článok

    článok

  5. BROCKOVÁ, Katarína - WINKLER, Martin. Medzinárodné ekonomické právo. Recenzenti: Peter Vršanský, Martin Grešš. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2025. 191 s. [12,19 AH]. ISBN 978-80-571-0757-6. [Počet ex. : 15, z toho voľných 12, prezenčne 3]
  6. FRANCOVÁ, Zuzana. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 617-618. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.