Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. VERNER, Robert. Finančné trhy a inštitúcie. Recenzenti: Emília Duľová Spišáková, Peter Burger. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. [141 s.] [7,05 AH]. ISBN 978-80-225-4674-4.
  2. 1995 ,Nr. 7-12. Gospodarka narodowa. Warszawa : Instytut rozwoju i studiow strategicznychodowej, 1995. 2 zv. mesačník. ISSN 8067-0005 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  3. THIESSEN, Alžbeta. Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 176-188 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. DZURIČKOVÁ, Jana - LIESKOVSKÁ, Vanda. The Impact of changes in household income on the quality of life in V4 countries. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 115-119 CD ROM. I-15-111-00, 2015.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené517.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.