Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Podniková ekonomika : pre 2. ročník študijného odboru obchodná akadémia. Lektorovali: Eva Glatzová, Anna Skladanová, Anna Neumannová, Zuzana Baligová. 6. aktualizované a doplnené vydanie. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2022. [255 s.] [12,76 AH]. ISBN 978-80-10-04034-6.
  2. FICHNOVÁ, Katarína. Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.