Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HUDCOVSKÝ, Martin. Keď sa dobre mienená úprava regulácie cien elektriny nepodarí. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 3-5.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 227.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. 2019 ,č. 3. Marketing & komunikace. Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  3. BLOCH, Jens Hundevad et al. Not All Hubs are Made Equal: A Case study of Airport Governance in Europe. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2021. ISSN 1461-7145, 2021, vol. 28, no. 3, pp. 241–262.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. FEDÁK, Matej. Nové techniky predaja na Slovenskom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2016. 52 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  5. STANISLAV, Pavol. Okamihy zázrakov. Do tal. prel. Tiziano Vita. Bratislava : Spolok slovenských spisovateľov, 2010. 109 s. [5 AH]. ISBN 978-80-8061-396-9.
  6. ŠTEFANKOVÁ, Ivana. Stratégia budovania pozície značky na trhu : diplomová práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2010. 79 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce584.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. Werbeforschung und Praxis. Wien : WWG. 6x ročne. ISSN 0256-4033
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.