Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing územia. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, 2003, roč. 2, č. 1, s. 23-28.
    článok

    článok

  2. ZBYŇOVSKÁ, Petra. Použitie ukazovateľa ekonomickej pridanej hodnoty (EVA) pri stanovení hodnoty podniku : diplomová práca. Školiteľ: Marián Smorada. Bratislava, 2016. 72 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. HESMONDHALGH, David. The Cultural Industries. 4th Edition. London : SAGE, 2019. 540 s. ISBN 978-1-5264-2410-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.