Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TORRISI, Vincenza et al. Assessing the Propensity to Car Sharing Services in University Cities: Some Insights for Developing the Co-Creation Process. In Communications : Scientific Letters of the University of Zilina. - Žilina : EDIS, University Publishing House, University of Žilina, 2022. ISSN 1335-4205, 2022, vol. 24, no. 3, pp. G1-G14.
    článok

    článok

  2. SZABÓOVÁ FECSUOVÁ, Karina. Hodnotenie nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Denisa Šefčíková. Košice, 2020. 61 s.
    kniha

    kniha

  3. SZABO, Ľuboslav - GRZNÁR, Miroslav. Vývoj vo vertikále výroby potravín v SR v kontexte EÚ. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-13] CD-ROM. VEGA 1/0316/14.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.