Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0230447
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073801.0
    100
      
    $a 20170524d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí $d Analytical view on celebrity marketing realized trough virtual social networks $f František Pollák
    301
      
    $a VEGA 1/0145/14
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0226950 $1 010 $a 978-80-8165-045-1 $1 200 1 $a Nové a súčasné trendy v marketingu $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f editori: Peter Dorčák, František Pollák $g recenzenti: Radoslav Delina, Pavel Štrach $v S. 78-85 CD-ROM $1 210 $a Prešov $c Bookman $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [95 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003752 $a Delina $b Radoslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0065286 $a Štrach $b Pavel $4 675
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170524 $g AACR2
    830
      
    $a Autor Pollák, F. - zamestnanec na ČÚ. Nevykazuje sa na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0047844
    005
      
    20240404113446.8
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Klímová $b Lucia
    801
    -0
    $c 20120624 $a SK $b BA004

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.