Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MCCAIN, Roger A. Game theory and public policy. Cheltenham : Edward Elgar, 2010. 262 s. ISBN 978-1-84980-571-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. LOYDLOVÁ, Miroslava. Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 35-43.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.