Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. COSKUN, Lucia et al. Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726, pp. 328-338 online.
    článok

    článok

  2. ORISKÓOVÁ, Denisa - PAKŠIOVÁ, Renáta. Impact of inflation to reporting of business property position and changes in position. In AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník [abstraktov] : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017. ISBN 978-80-972866-0-6, s. 22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.