Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BICKOVÁ, Dagmar. Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594, duben 2007, roč. 4, č. 4, s. 36-37.
    článok

    článok

  2. NISPAcee Journal of Public Administration and Policy : The Journal of NISPAcee. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. Bratislava : NISPAcee Press. 2x ročne. ISSN 1337-9038. Dostupné na : https://www.nispa.org/journal_issues.php
    časopis

    časopis

  3. BALOG, Michal - IAKOVETS, Angelina. Strategický a inovačný manažment. 1. vydání. Praha : Leges, 2024. 182 s. ISBN 978-80-7502-746-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. SUROVÝ, Vladimír - PAVLOVIČ, Vladan - KNEŽEVIĆ, Gordanka. A Brief overview of current financial statements in the Republic of Serbia. In AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník [abstraktov] : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017. ISBN 978-80-972866-0-6, s. 24.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.