Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  2. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Špecializovaný kurz ako impulz k tvorbe európskej identity. In Problémy prekladu a medzikultúrnej komunikácie 3 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2011. ISBN 978-80-89328-46-8, s. 33-42.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.