Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KRAJČIOVÁ, Ivana. Analýza marketingového komunikačného mixu vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Oľga Škvarčeková. Bratislava, 2015. 47 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha632.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. DAŇKOVÁ, Michaela. Niekoľko rád, ako využiť koučovanie pri manažérskej práci. In Personálny manažment : nielen pre personalistov. - Bratislava : Iura Edition, 2009. ISSN 1337-9437, 2009, č. marec, s. 14-22.
    článok

    článok

  3. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii II. Medzinárodný vedecký workshop. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii II : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z medzinárodného vedeckého workshopu. Recenzenti: Branislav Kršák, Peter Mesároš. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. CD-ROM 144 s. ISBN 978-80-225-4678-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. VOKOUNOVÁ, Dana - HANKOVÁ, Silvia. Porovnanie slovenskej a arabskej kultúry. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 4, s. 33-41.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF194.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2022 : ostatné výchovno-vzdelávacie zariadenia. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2023. 88 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.