Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. JÍLKOVÁ, Petra. GenAI ve světe marketingu: budování udržitelné konkurenční výhody v digitálním věku. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-7.
    článok

    článok

  2. KARAILIEVOVÁ, Iveta. Inovácia produktu spoločného stravovania : bakalárska práca. Školiteľ: Roman Staňo. Bratislava, 2011. 57 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. KUČEROVÁ, Helena. Organizace znalostí : klíčová témata. 1. vydání. Praha : Univerzita Karlova. Nakladatelství Karolinum, 2017. 269 s. ISBN 978-80-246-3587-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. TUREČKOVÁ, Kamila. Selected Microeconomic Effects of Ict Firms in Context of Level of Sectoral Concentration: Case Study in Selected Regions of the Czech Republic. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2017. ISSN 1802-8527, 2017, roč. 11, č. 30, s. 61-72.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF735.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. ŽÁČEK, Jan - HRŮZA, Filip - VOLČÍK, Stanislav. The Impact of EU Funds on Regional Economic Growth of the Czech Republic. In Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2019. ISSN 2464-7683, 2019, roč. 69, č. 1, s. 76-94.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF507.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.