Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYSp0066305
    LBL
      
    00659nx^^^2200229^^^450
    005
      
    20221214132545.4
    100
      
    $a 20011003csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    200
    -1
    $a Netri $b Branislav
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20021022
    810
      
    $b Študijný program OBF 2003/04
  2. SYS0241384
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073929.9
    100
      
    $a 20180321d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie $d Consumer Sensitivity of Selected Media Communication Forms $f Tomáš Fašiang, Tomáš Ružička
    301
      
    $a VEGA 1/0283/15
    330
      
    $a Spotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-863-9 $1 200 1 $a Megatrendy a médiá 2017 $e budúcnosť médií II. $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice $f editori: Dana Petranová, Dáša Mendelová $g recenzenti: Ján Višňovský, Zuzana Palovičová $v S. 144-151 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2017 $1 215 $a 236 s. $1 710 12 $a Megatrendy a médiá 2017 $b budúcnosť médií II. $b medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenice, Slovensko $f 25.-26.4.2017 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0044333 $a Višňovský $b Ján $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0059698 $a Palovičová $b Zuzana $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007471 $a zdroje informácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037467 $a Fašiang $b Tomáš $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1991- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180321 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYSk0002642
    LBL
      
    00847nx^^^2200277^^^450
    005
      
    20220224101412.7
    100
      
    $a 20030611csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a Daniel Netri
    410
      
    $a Netri
    410
      
    $a Vydavateľstvo Daniel Netri
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030611
    980
      
    $x V $x P $b Cífer $e SK $f EUR $j STD $k DOM $a Budovateľská 29 $d 919 43
    982
      
    $d 41 633 261
  4.  

    SYS0008402
    LBL
      
    00233nx^^b22001093^^450
    005
      
    20050805143237.8
    100
      
    $a 20050805csloa0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a NETRI
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20050805
    980
      
    $b Hronský Beňadik $x P

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.