Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. RUSSEV, Stojan Todorov et al. Automatizácia tvorby informačných systémov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 344 s. ISBN 80-225-1602-3. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  2.  

    KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  3. RUSSEV, Stojan Todorov et al. Metódy vývoja informačných systémov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 342 s. ISBN 80-225-1542-6. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  4. SHI, Junchi - WU, Maoguo. The Impact of Female Executives’ Proportion on Corporate Performance – Evidence from China’s Garment Industry. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 7, pp. 55-68.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.