Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Challenges of the Knowledge Society (CKS) 2017 : The International Conference, Bucharest, 12th - 13th May 2017. 11th Edition. Bucharest : Nicolae Titulescu, 2017. online 884 s. ISSN 2359-9227.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF10.4 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Káva zvyšuje komfort nakupovania. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok

  3. KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose. Conference. KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose : Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko). Tomáš Talášek, Jan Stoklasa, Pavla Slavíčková (Eds.). 1st Edition. Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019. online 287 s. ISBN 978-80-244-5543-3.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF21.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. MARHEFKA, Tomáš. Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha255.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.