Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 3, s. 398-404.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF80.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. 2018 ,č. 11. Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. ISSN 1337-7523 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.