Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LAJČÁK, Miroslav. Focusing on People : Reflections of the 72nd Unga Session. Bratislava : GLOBSEC, 2018. 189 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. VARIAN, Hal R. Intermediate Microeconomics with Calculus. 1st Edition. New York : W. W. Norton & Company, 2020. 762 s. ISBN 978-0-393-68993-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené492.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.