Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2013 ,no. 1-4. Corporate reputation review. Houndmills : Palgrave Macmillan, 2013. 4x ročne. ISSN 1363-3589 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. RATKOVSKÁ, Gabriela. Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 268-272. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
    článok

    článok

  3. MATOUŠKOVÁ, Eleonóra. Nedokonalá konkurencia na trhu a jej vplyv na tvorbu cien. In Súčasný pohľad na otázky inflácie/deflácie a ochrany práv duševného vlastníctva : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018]. ISBN 978-80-225-4555-6, s. 101-107 CD-ROM. VEGA 1/0014/16. 1/0014/16, VEGA, Medzinárodná migrácia vysokokvalifikovaných pracovných síl v kontexte procesu globalizácie a formovania znalostnej ekonomiky.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené690.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. MIŠTÍK, Richard. Relais & Châteaux: "Sme rodina". In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2014. ISSN 1337-0545, 2014, roč. 8, č. jeseň, s. 62-67.
    článok

    článok

  5. 2019 ,Nr. 5. Smart Investor : das Magazin für den kritischen Anleger. München : Der Smart Investor Media, 2019. ISSN 1612-5479 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.