Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing územia. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, 2003, roč. 2, č. 1, s. 23-28.
    článok

    článok

  2. ZBYŇOVSKÁ, Petra. Použitie ukazovateľa ekonomickej pridanej hodnoty (EVA) pri stanovení hodnoty podniku : diplomová práca. Školiteľ: Marián Smorada. Bratislava, 2016. 72 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. Procedia Manufacturing [elektronický zdroj]. - Registrovaný: Scopus. Amsterdam : Elsevier Science B.V. 12x ročne. Dostupné na : <https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-manufacturing> ISSN 2351-9789.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  4. HESMONDHALGH, David. The Cultural Industries. 4th Edition. London : SAGE, 2019. 540 s. ISBN 978-1-5264-2410-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.