Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LITOMERICKÝ, Juraj. Hodnotenie kvality poskytovaných služieb v obchode a cestovnom ruchu prostredníctvom mobilných aplikácií. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 2, s. 13-16.
    článok

    článok

  2. PANČÍKOVÁ, Kristína - MAKOVNÍK, Tomáš. Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660, 2015, roč. 48, č. 3, s. 171-180.
    článok

    článok

  3. ZÁMEČNÍK, Peter. Manažment reverzných tokov tovaru v elektronickom obchode. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4157-2, s. 55-70. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  4. ORGONÁŠ, Jozef et al. Marketing a obchod, ako ich nepoznáte : skriptá pre U3V. Zostavil: Jozef Orgonáš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 302 s. [16,93 AH]. ISBN 978-80-225-4229-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. DZUROVÁ, Mária - TAUCHMANNOVÁ, Bohumila - ORGONÁŠ, Jozef. Metodický materiál, modul č. 5 : pre ZMOS : VP3 - 5. Podnikanie, ochrana spotrebiteľa a privatizácia. 1. vyd. Bratislava, 2015. online [122 s.]. ISBN 978-80-89809-05-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. LUKÁČOVÁ, Zuzana - MUCHA, Martin. Postavenie a ochrana spotrebiteľa na spotrebiteľskom trhu. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, s. 335-340 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. 2019 ,Č. 6-7 (Jún-Júl 2019). Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. Bratislava : SON MEDIA, 2019. ISSN 1336-9857 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  8. DZUROVÁ, Mária et al. Spotrebiteľská politika : praktikum. Recenzenti: Júlia Lipianska, Juraj Kubiš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 197 s. [7,60 AH]. ISBN 978-80-225-4217-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  9. RUŽEKOVÁ, Viera - PAVELKA, Ľuboš. Technika zahraničného obchodu. Recenzenti: Eva Jančíková, Peter Knapik, Helena Vrábelová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 134 s. [8,33 AH]. ISBN 978-80-225-4420-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  10. HAGAROVÁ, Ráchel. Youstice - riešenie spotrebiteľských sporov modernou cestou. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 182-183. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.