Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2008 ,no. 1-3. International trade by commodity statistics : 2005-2009. Paris : OECD, 2008. 5x ročne. ISSN 1028-8376 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Translation: Vlastimil Juppa. 1. vydání. Praha : Nakladatelství Svojtka & Co., 2018. 288 s. ISBN 978-80-256-2159-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. MORVAY, Karol. Osobitosti formovania zamestnanosti a príjmov v sektoroch s rôznou technologickou náročnosťou. In Sociálno-ekonomický obzor : recenzovaný odborný on-line časopis. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 1339-2387, december 2013, roč. 1, č. 4, s. 13-23-online. VEGA 1/0340/11. 1/0340/11, VEGA, Formovanie znalostnej ekonomiky v Slovenskej republike v post-lisabonskom období.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.