Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SEMERÁDOVÁ, Tereza - WEINLICH, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu : využijte naplno organický dosah i sponozorované příspěvky. 1. vydání. Brno : Computer Press, 2019. 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. HARAKAĽOVÁ, Ľubica. Multiannual Financial Framework of European Union for 2021-2027 in Response to the Crisis. In Rozvitok mižnarodnogo ekonomičnogo spivrobitnictva: mechanizmi ta strategij. mižnarodnaja naukovo-praktičnaja konferencija. Rozvitok mižnarodnogo ekonomičnogo spivrobitnictva: mechanizmi ta strategij : materijali dopovidej mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferencij,19.-20.3.2021, Užgorod, Ukrajina. - Užgorod : Vidavničij dim Geľvetika, 2021. ISBN 978-966-992-436-0, pp. 35-40 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.