Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
    Digitálny marketing

    kniha

  2.  

    2019 ,no. 4. Statistika : Statistics and Economy Journal. Praha : Český statistický úřad, 2019. ISSN 1804-8765
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.5 MBverejne dostupné
    časopis

    časopis

  3. KISSOVÁ, Jana. Špecifiká pôsobnosti subjektov na trhu sieťových odvetví. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4656-0, s. 254-260 online. VEGA 1/0368/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené330.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. ŠLOSÁROVÁ, Anna et al. Účtovníctvo. Recenzovali: Božena Soukupová, Ján Mázik. 2. preprac. a dopl. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 293 s. [16,01 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-444-9. [Počet ex. : 32, z toho voľných 25, prezenčne 4]
    Účtovníctvo

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.