Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  2. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 5, prezenčne 3]
  3. VILDOVÁ, Eliška et al. Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609, 2015, roč. 18, č. 1, s. 151-167.
    článok

    článok

  4. KIMLIČKA, Štefan. Publikačná činnosť : evidencia, vykazovanie a informačné systémy o publikačnej činnosti a citáciách podľa medzinárodných štandardov. 1. vyd. Bratislava : Stimul, 1997. 95 s. ISBN 80-85697-57-2. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  5. KITTOVÁ, Zuzana - KRIVOSUDSKÁ, Simona. Slovakia-UK Trade and Investment Relations at the Time of Brexit : Scientific Monograph. Reviewers: Saleh Mothana Obadi, Marian Šuplata. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. 128 s. [6,1 AH]. VEGA 1/0777/20. ISBN 978-80-7556-119-0.
  6. 2019 ,no. 623 (October). The Economic Journal : The Journal of the Royal Economic Society. London : Royal Economic Society, 2019. ISSN 0013-0133 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.