Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. OSIČKOVÁ, Kateřina - ŠOBOTNÍK, Petr. Jak s reklamou vystoupit z normality? In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622, 2012, roč. 22, č. 1, s. 17.
    článok

    článok

  2. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Jazyk ako nositeľ kultúry. In Cudzie jazyky v premenách času. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času X : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4710-9, s. 85-98 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené266.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.