Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HOLZEROVÁ, Patrícia - ČIČKOVÁ, Zuzana. Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 1439-1450. VEGA 1/0427/20.
    článok

    článok

  2. CHOVANCOVÁ, Božena - ÁRENDÁŠ, Peter. Manažment portfólia v kolektívnom investovaní. Recenzovali: Ľuboš Pavelka, Daniela Tkáčová. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2020. 333 s. [17 AH]. VEGA 1/0009/17. ISBN 978-80-7598-638-2. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. KUNOVÁ, Natália. Pricing and pricing strategy of a competitive firm : diplomová práca. Školiteľ: Eleonora Fendeková. Bratislava, 2011. 96 s.
    kniha

    kniha

  4. SMITH, Tim J. Pricing strategy : setting price levels, managing price discounts & establishing price structures. internat. ed. Mason : South-Western Cengage Learning, 2012. xxii, 318 s. ISBN 978-1-111-57129-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. REMEŇOVÁ, Katarína et al. Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2024. ISSN 2334-6191, 2024, vol. 29, no. 1, pp. 29-40. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.