Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BRACINÍKOVÁ, Veronika - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X, 2020, vol. 28, no. 1, s. [1-14].
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF375 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. Horšie ešte len bude? In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2010. ISSN 1335-9266, 2010, roč. 14, č. 1-2, s. 12-13.
    článok

    článok

  3. TOMAN, Pavel. Logistika pomáhá v těžkých časech. In Logistika. - Praha : Economia, 2022. ISSN 1211-0957, 2022, roč. 28, č. 4, s. 16-19.
    článok

    článok

  4. CYGANKOV, P. A. et al. Meždunarodnyje otnošenija : Teoriji, konflikty, dviženija, organizaciji. 4. pererabotannoje i dopolnennoje izdaniye. Moskva : Knorus, 2019. 341 s. ISBN 978-5-406-06888-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KIM, Soo. Toto je Kórea. 1. vydanie. Bratislava : IKAR, 2020. 224 s. ISBN 978-80-551-7611-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. BRNOVÁ, Miroslava. Zdanenie luxusu. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2015. ISSN 1337-0448, 2015, roč. 9, č. 9-10, s. 24-26.
    článok

    článok

  7.  

    2019 ,Hf. 7-12 + 1 príl.. Der Handel : Das Wirschaftsmagazin für Handelsunternehmer. Frankfurt am Main : DFV Mediengruppe, 2019. 6x ročne. ISSN 0942-4881 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.