Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0042433
    005
      
    20240404113428.6
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Janešíková $b Daniela
    801
    -0
    $c 20110926 $a SK $b BA004
  2. SYS0268494
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230714075358.1
    100
      
    $a 20200918a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Obec a podnikateľský zámer pri založení obchodnej spoločnosti $f Hana Marcin Jakubíková
    330
      
    $a Pri tvorbe komunálnych politík sa poslanci obecného zastupiteľstva môžu zaoberať aj s myšlienkou o založení/zrušení obchodnej spoločnosti, alebo že obec bude sama za seba vykonávať podnikateľskú činnosť. Zastupiteľstvo rozhoduje o založení alebo zrušení obchodnej spoločnosti podľa §11 ods.4 písm. a) prvá veta zákona č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znp.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0268386 $1 011 $a 1337-0197 $1 200 1 $a Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi $e mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce $v Roč. 15, č. 9 (2020), s. 16-22 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007358 $a zastupiteľstvá obecné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004437 $a politika komunálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007319 $a založenie podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007615 $a zrušenie podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067798 $a Marcin Jakubíková $b Hana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200918 $g AACR2
  3. SYS0158434
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103131524.5
    100
      
    $a 20120904d2012łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku $d Status of ekological marketing in business management $f Lucia Bartková
    330
      
    $a Ekologický marketing ako nástroj environmentálneho manažérstva. Ekologický marketing a jeho výhody pre podnik. Ekologická výkonnosť podniku ako konkurenčná výhoda. Stratégie ekologického marketingu. Riadenie ekologického marketingového mixu. Výber cieľového segmentu spotrebiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0158302 $1 010 $a 978-80-970759-2-7 $1 200 1 $a Manažment podnikania a vecí verejných $e zborník vedeckých prác $f redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth $h II. ročník, č. 2 $v S. 107-112 $1 210 $a Bratislava $c ALDO $d 2012 $1 215 $a 371 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026777 $a manažment environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038124 $a Bartková $b Lucia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120904 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.