Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HUSÁR, Jaroslav - KLUČÁROVÁ, Mária - MASÁR, Zdenko. Kvantitatívne metódy a informatika : učebnica 5. Žilina : Poradca podnikateľa, s.r.o., 2001. 139 s. ISBN 80-88931-12-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. MCDONALD, Malcolm - WILSON, Hugh - CHAFFEY, Dave. Marketing Plans : Profitable Strategies in the Digital Age. 9th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 639 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31227193> ISBN 9781394187317.
  3. Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. Editors: Lenka Štofová and Petra Szaryszová. 1st ed. Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. 582 s. [29,10 AH]. ISBN 978-1-138-05885-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  4. STŘELCOVÁ, Iveta - ČERNOVICKÝ, Vojtěch. Realizace BIM modelu v rozpočtování pozemních staveb. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 40-51.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF754.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. HÁJEK, Tomáš. Zhodnocení DM oblasti. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Únor 2011, roč. 7, č. 2.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.