Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BARČÍK, Tomáš. Strategický marketing. Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013. 110 s. Edice právo a management. ISBN 978-80-905247-7-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SUMAN, Shekhar - DAS, Satyasiba. Structured Literature Review on Organizational Innovation in Family Business Context. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 3, pp. 38-44.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF453.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.