Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. NAGYOVÁ, Gabriela. Nákupné správanie spotrebiteľov na trhu s vínom : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2021. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. JOHNSON, Mark W. Seizing the white space: business model innovation for growth and renewal. Boston : Harvard Business Press, 2010. 208 s. Management. ISBN 978-1-4221-2481-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - ORVISKÁ, Marta. Trust in Transition. In ICABR 2010 : [proceedings] from VI. international conference on applied business research : november 29 - december 3, 2010. - Brno : Mendel University in Brno, 2010. ISBN 978-80-7375-436-5, s. 129-149. KEGA 3/7336/09. 3/7336/09, KEGA, Teória verejnej voľby ako integrálna súčasť nového študijného programu v kontexte internacionalizácie vysokoškolského vzdelávania.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.